субота, 24 жовтня 2015 р.

Усний журнал: « Я люблю Україну»



               Усний журнал:
« Я люблю Україну»

2233591_b79445b8
 Мета: поглибити знання учнів про  культурну  спадщину України; формувати культуру взаємовідносин між людьми, повагу до  традицій і звичаїв українського народу; виховувати почуття патріотизму, чуйність, людяність, терпимість і небайдужість.
Хід свята:
На світі багато чудових країн,
Мені наймиліша, найкраща країна,
Яка піднялася, мов Фенікс, з руїн,
Безсмертна моя Україна.

Ти з давніх віків непокірна була
І волю свою боронила невпинно.
Нарешті збулося – її здобула
Звитяжна моя Україна.

На землях твоїх неозорих степів
Живе працьовита і чесна родина,
Хвилюється колосом стиглих хлібів
Моя золота Україна.



В садах і дібровах в вечірні часи
Чарує нас пісня дзвінка солов’їна,
І чути співочі дівчат голоси, –
Пісенна моя Україна.

Пісня « Ми за мир!»
Тепер ще не легко живеться тобі,
Є в тому, мабуть, особлива причина.
Та все подолає в тяжкій боротьбі    
Незламна моя Україна.

Україна – це отча земля, рідний край, де ми народилися. Україна – одна з найбільших держав Європи. Погляньте на карту України. На нiй позначено кордони української  землi.
На півдні нашу державу омивають теплі моря – Чорне й Азовське, є в нас чудові гори. Простір землі, заселений українським народом великий.
Квітуй, мов калина, над плесами вод,
Будь в дружбі і праці міцна та єдина.
Хай буде щасливим твій вільний народ,
Прекрасна моя Україно!

Пісня « Україна в моїм серці»

Україна багатонаціональна, багатомовна, але Україна єдина.
Пам’ятаємо, не забуваємо і цінуємо нашу Батьківщину.

У всіх людей одна спільна мета – жити в добрі та злагоді, зробити життя в Країні кращим. Мир – це перша та необхідна умова для повноцінного дитинства. Немає більш несумісних понять, ніж війна та діти. І немає благороднішої мети у людства, ніж захистити дітей і всіх людей на Землі від війн і конфліктів.

Поле широке, небо високе
В променях сонця сія.
Верби. Калина… В даль пісня лине –
То Україна моя.

Є у всіх одна країна,
Найрідніша нам усім.
То прекрасна Україна,
Нашого народу дім.

Моя Україно, тебе я кохаю –
Тут дім мій, тут друзі живуть.
Тут мовою рідною пісня лунає
І мальви по селах цвітуть.

Україно, земле рідна,
Земле сонячна і хлібна,
Ти навік у нас одна.

Ти, як мати, найрідніша,
Ти з дитинства наймиліша,
Наша отча сторона.

У рідному краї і серце співає,
Лелеки здалека нам весни несуть,
У рідному краї і небо безкрає,
І ріки-потоки, мов струни течуть.

Одна Батьківщина, і більш не буває.
Місця, де родилися, завжди святі.
Хто рідну оселю свою забуває,
Той долі не знайде в житті.
14 жовтня щорічно відзначається День українського козацтва (згідно Указу Президента України від 7 серпня 1999р.). Козацтву належить особливе місце в історії України та в історичній пам'яті українського народу.
День Покрова, 14 жовтня, святкується в усіх козацьких громадах світу дуже урочисто, з молебнями про живих, з панахидами про тих хто відійшов в інший світ, з урочистими загальними зборами козаків.
Козаки були віддані своєму товариству, любили влучне слово, дотепні жарти, вигадки й розваги, а над усе – пісню.

Пісня « Їхав козак»

Живи, Україно, славетна земля,
живи, Україно, живи, незалежна
соборна держава, ти наше життя!

Ведуть нас вперед, за нове майбуття,
Дніпро і
Карпати, степи стародавні,
І Чорного моря хвиляста краса,
Вони ще побачать діла наші славні,
Бо воля народна здійснить чудеса!

Дай нам, Боже, сили і снаги,
щоб цвіли Дніпровські береги,
щоб жили гуртом , не поодинці
на землі щасливі українці.

Я на рідній мові друзям щастя зичу
хай добро хлібину кожному несе
у гостинну хату щиро всіх покличу
і вони , я певний, зрозуміють все.

І вони, я-певний, зрозуміють слово:
Де матусі ласка, батькове тепло,
де вкраїнська мова пахне барвінково,
де вкраїнська пісня розправля крило.

Ось і закінчилося свято,
Хотілося б вам усім побажати
Добра і злагоди, й краси,
Щоб для України ви росли.
Хай вам щастить завжди й у всьому,
Не піддавайте серце злому.
Хай Бог нам усім допомагає
І рідний край оберігає !

Пісня « Ми козаки»

Презентація  « Україна моя єдина!»


Немає коментарів:

Дописати коментар