середа, 13 грудня 2017 р.

Місячник здоровя в школі



Згідно з Наказом МОН від 12 серпня 2014 року № 931 з 1 по 31 жовтня в Єрківській загальноосвітній школі  І-ІІІ ступенів імені Героя України В.М.Чорновола  проходив Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек під гаслом «Шкільна бібліотека – за здоровий спосіб життя», який спрямований на підтримку здорового способу життя серед молоді. В рамках місячника були проведені різноманітні заходи. Всі  заплановані заходи проводились в співпраці бібліотекаря  з педагогічним колективом школи.
  Розпочався  місячник з інформаційного повідомлення про план проведення заходів в рамках Всеукраїнського місячника на загальношкільній лінійці, з висвітлення плану роботи місячника  на стенді оголошень та  дня відкритих дверей у бібліотеці для учнів, вчителів, батьків.


  Протягом місяця проходили - написання диктантів «Вічні цінності життя» та конкурс учнівських творів:«Здоровий спосіб життя – запорука успішного майбутнього».


Огляди літератури  та книжкові виставки в бібліотеці: « Шкідливі звички - шлях у безодню», «Здоров’я – це скарб! Бережи його!»  дали змогу читачам ознайомитися з літературою, яка є в шкільній бібліотеці.  Всі ці видання  допоможуть їм зрозуміти, що здоров’я людини залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів медичних закладів, а перш за все - від дбайливого ставлення людини до свого здоров’я, вміння використовувати резервні сили свого організму та природні засоби.


З метою популяризації  здорового способу життя було організовано конкурс  плакатів - «Здоров’я людини – найвища цінність» та конкурс малюнків - «Якщо хочеш бути здоровим – будь!» 


Разом з  бібліотечним активом було проведено вікторини «Подорож по країні здоров'я » та бесіди « Бережи здоров’я з молоду»,  під час яких учні дізналися, що добре і негативно впливає на здоров'я людини, про правила ведення здорового способу життя.






Згідно з планом місячника в кожному класі були створені  інформаційні  куточки: «Здоров`ятко» та  «Нехворійко».


 

Немає коментарів:

Дописати коментар