понеділок, 28 жовтня 2019 р.

Казкове поле чудес



 Казкове поле чудес












Мета. Розвивати пам’ять, кмітливість,  виховувати любов до книг, бережне ставлення до них. Вчити поважати  добро і правду, боротися зі злом і кривдою.



Хід вікторини



Існує книг багато на землі.

Вони цікаві, мудрі, гарні.

Та кожен з нас, дорослий чи малий,

Всяк казочку читати полюбляє.



Казка – це світ чарівний та незвичний,

Казка – це диво, сповнене краси.

Поринуть в казку, це ж бо так цікаво,

Це справді свято, радість для душі.



У казці звірі мову мають,

Дерева розмовляють, мов живі.

Добро і правда завжди зло долають,

Тому і люблять казку діти всі.
Діти, а ви любите читати казочки?
А зараз ми  перевіримо чи уважно ви читаєте казки.
1. Відгадайте слова, які означають назви казок і водночас імена головних героїв.
     Служив у багачів 25 років, заробив три мідні гроші та й пішов у путь – дорогу, куди очі світять.














Обідають, то вона оце шматочок у рот, шматочок у рукав; ложку у рот, ложку у рукав.














Взяв двох богатирів, як здавив до купи, так маслаки з них і посипалися.








Є чоловік у Києві над Дніпром. Як затопить хату, то дим аж під небесами стелиться, а як вийде на Дніпро, мочити кожі, то не одну несе, а дванадцять разом.















Маленький дідок, сам зморщений, а борода  зелена аж по коліна.


 Гарна жінка була, та тільки на язик швидка. Що не скаже чоловік, усе своїм язиком розплеще.















  Із хати виходить дівчина з коромислом: та така гарна, така  гарна! Тільки, що кривенька трішки.

















 Його дав Бог. І ріс він не по роках, а по годинах росте, як з води йде. За вісімнадцять годин, як вісімнадцять років виріс.
















Вона іде і їде; гола і у сорочці, з гостинцем і без.











      Він по коробу метений і на яйцях печений; зміг від баби утекти і від діда утекти.







      Про нього говорять, що він «вражого батька син» і що «нас всіх поїсть»










Біла вона, як сніг. І волосся, і лице так, як папір.








Жила вона із ведмедем. Та за три дні встигла і трьох хрещеників охрестити, і цілий вулик меду з’їсти.














Купили її на базарі. За три дні вижили з дому двох синів і бабу, на четвертий – утекла від дідового ножа . потім проганяли її і зайчик, і ведмідь, і вовк, і лисиця, та не прогнали. І тільки неборак її провчив.















2.«Відгадайте загадку»

1.    Хто с хвостиком і з вушками?

                В кого лапки з подушками?

                Як ступа, ніхто не чує,

                  Тихо, крадучись, полює. 

«Кіт у чоботях» Ш.Перро)
2.      До школи прямує хлопчик дерев’яний.
                 Чомусь потрапляє у цирк полотняний.
                  Відома ця книжка тобі, чи не так?
                  В пригодах яких побував цей хлопчак?
«Золотий ключик» О.Толстой)
3.      Має клешні й довгі вуса
Я і сам його боюся,
Бо щипає мов гусак.
Ну а звуть щипаку…       
    (Рак. «Зайчикова хатка»)
4.      Хоч у нього й шуба є,
Та як холод настає
      Він не їсть тоді, не п’є
А у лігво спать лягає.
            (Ведмідь)


3.«Назвіть  казки за ілюстраціями до них.»



   Заздалегідь на дошці приготовані  ілюстрації до казок. По черзі учням показують ілюстрації і  дають завдання: - Назвати до якої казки належить дана ілюстрація?

«Хто багато читає, той багато знає», «Книжка вчить, як на світі жить», – кажуть в народі. І це правда, адже книжка відповідає на безліч запитань і сама вміє запитувати. То ж читайте! Хай не буде у вас жодного дня, щоб ви не прочитали бодай однієї сторінки з нової книги.

Читайте, читайте, читайте!!!

Підсумок гри.
Відповіді.
1.     Козак  мамалига
2.     Царівна – Жаба
3.     Чабанець.
4.     Кирило Кожум’яка.
5.     Ох.
6.     Язиката Хвеська
7.     Кривенька  качечка
8.     Іван Богданець
9.     Семеліточка
10.           Колобок
11.           Пан Коцький
12.           Сніжниця
13.           Лисичка – кума
14.           Коза – Дереза


Немає коментарів:

Дописати коментар