середа, 13 жовтня 2021 р.

План проведення Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек «Краєзнавство в шкільній бібліотеці: нові традиції та цінності»

 

План проведення

Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек

 «Краєзнавство в шкільній бібліотеці: нові традиції та цінності»

2021 рік

 

№ п/п

Назва заходу

Клас

Дата

Відповідальні

1.

Відкриття Всеукраїнського місячника   шкільних  бібліотек. День відкритих дверей у бібліотеці для учнів, вчителів. Екскурсія до шкільної бібліотеки учнів 1-х класів

1-11кл.

1.10.21

Бібліотекар

2.

Книжкова виставка: «Краса землі моєї України»

1-11кл.

Протягом місяця

Бібліотекар

3

Виховні та  тематичні години спілкування: «Черкащина – край, де варто жити!!»,  « Я люблю свою Батьківщину»

1-11кл.

Протягом місяця

Бібліотекар

4

Конкурс малюнків  «Мій рідний край,моя земля!»

1-11кл

Протягом місяця

Бібліотекар

5

Книжкова виставка – « Козацькому роду - нема переводу!»

Огляд літератури « Україна-славний край козацький!»

1-11кл

Протягом місяця

Класні керівники

6

Вікторина « Що я знаю про козацькі звичаї ?»

1-11кл

До 14 жовтня

Бібліотекар

7

Змагання « Ми спритні козачата!»

1-11 кл

Протягом місяця

Класні керівники

Класоводи

8

Конкурс « Легенди рідного краю»  

10кл

Протягом місяця

Янворська Л.А

Бібліотекар

9

Огляд літератури «Пишаюся тобою, Україно!»

1-11кл

Протягом місяця

Бібліотекар

10

Фотоконкурс  « Відкрий для себе своє селище »

1-11кл

Протягом місяця

Бібліотекар

11

Класні години -«З Україною в серці», «Традиції моєї родини», «Ми – українці!»

1-11кл

Протягом місяця

Класні керівники

Класоводи

12

 Вікторина « Знавці історії рідного краю»

1-11 кл

Протягом місяця

Бібліотекар

13

Конкурс плакатів «Край, мій рідний край- найкраще місце на Землі!»

5-11 кл

Протягом місяця

Педагог організатор

14

Книжкова виставка  «Хочеш знати історію - прочитай!»

1-11кл

Протягом місяця

Бібліотекар

15

Екскурсія по памятним місцям нашого селища

6 кл

 

Янворська Л.А

Бібліотекар

16

 Виховний захід « З Україною в серці. Мій рідний край – моя Черкащина єдина!»

3-А кл

22.10

Шкуренко А.Ю

17

Конкурс читців творів поетів - земляків

5-8 кл

Протягом місяця

вчит.укр.мови та літ

Бібліотекар

18

Благодійні акція « Подаруй цікаву  книгу шкільній бібліотеці»

1-11кл

Протягом місяця

Бібліотекар

19

Вікторина   « Стежками рідного краю»

1-11 кл

Протягом місяця

Бібліотекар

Актив б-ки

20

Бесіди «Моя Земля – земля моїх батьків», « Люби і знай – свій рідний край»

1-11 кл

Протягом місяця

Класні керівники

Класоводи

21

Зустріч в бібліотеці з майстринею нашого селища Якшовою Л.Г. Майстер клас по виготовленню ляльки – мотанки.

1-11 кл

13.10

Бібліотекар

21

Підведення підсумків проведення місячника. Відзначення кращих читачів бібліотеки, які долучилися до організації та проведення місячника

1-11кл

30.10.2021

Бібліотекарактив бібліотеки

22

Розміщення на сайті (блозі) бібліотеки матеріалів з теми Всеукраїнського місячника

1-11кл

30.10.2021

Бібліотекар







 

Немає коментарів:

Дописати коментар