вівторок, 5 квітня 2022 р.

Всесвітній день здоров’я

 

                                                                                                                Здоров'я - основа усього на світі,

                                                                                       Здоровими бути бажають всі діти!
 
 «Доброго здоров’я!» – так вітаються всі  наші співвітчизники, а коли прощаються кажуть «Бувайте здорові!» , тобто бажають здоров’я і практично ніколи не замислюються скільки сенсу закладено у цих словах!



7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров'я, який було започатковано на честь створення, а точніше – прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році.




                                                                                   

Немає коментарів:

Дописати коментар