вівторок, 7 квітня 2015 р.

Всесвітній день здоров'я

 Всесвітній день здоров'я
 

Здоров'я є однією з основних цінностей і найдорожчим багатством людини. Від стану здоров'я в більшості своїй залежить і все інше в житті людей. Цей подарунок природи є одночасно і системою з дивним запасом міцності, і вельми крихким даром.
7 квітня 1948 року, була заснована Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ), покликана займатися усіма питаннями, пов'язаними зі здоров'ям людства. Потім, починаючи з 1950 року, дата 7 квітня стала святом-Всесвітнім днем здоров'я. Кожного року це свято присвячений певній темі.
Під час святкування Всесвітнього дня здоров'я в Україні проходять безкоштовні консультації різних вузьких фахівців (наприклад, ендокринологів, неврологів ін), заняття з гімнастики і заняття, на яких можна навчитися навичкам надання першої медичної допомоги, вимірювання кров'яного тиску і т. д.

  Цей день є не тільки святом, але й додатковою можливістю залучити як можна більшу кількість уваги населення і владних структур до проблем, як до  здоров'я нації, так і самої системи охорони здоров'я.

Немає коментарів:

Дописати коментар