понеділок, 20 квітня 2015 р.



                         Індивідуальна робота з читачами шкільної бібліотеки
Головним джерелом вивчення інтересів та запитів користувачів є читацький формуляр. Кожного року, аналізуючи формуляри читачів , я дізнаюсь про те , як часто вони відвідують бібліотеку , якими питаннями цікавляться, хто їх улюблені письменники, чи звертають вони увагу на книжкові виставки , тематичні полиці при виборі книг, тощо.
Аналіз читацьких формулярів спонукає до більш відповідального та уважного підходу в обслуговуванні користувачів. На підставі результатів аналізів я планую індивідуальну роботу. Тим, хто виявляє особливий інтерес і зацікавленість тією чи іншою темою, галуззю знань, пропоную інформаційне обслуговування, для малопідготовлених читачів проводжу рекомендаційні бесіди по книгах, консультації «Твої орієнтири у виборі книг», «Самостійна робота з книгою», поради «Цінуй книгу як найбільшу святість».

Велику увагу  приділяю також індивідуальній роботі зі здібними дітьми. В процесі спілкування з ними я дізнаюся про світ їх захоплень , складаю інформаційні списки літератури, інформую про надходження нових книг, надаю консультації біля книжкових виставок, допомагаю підібрати необхідну літературу для написання творчих робіт, рефератів, науково-дослідницьких робіт МАН; навчаю учнів самостійно працювати з першоджерелами та додатковою літературою.
                  

Немає коментарів:

Дописати коментар