Індивідуальна робота з читачами шкільної бібліотеки
Головним джерелом вивчення інтересів та запитів користувачів є читацький формуляр. Кожного року, аналізуючи формуляри читачів , я дізнаюсь про
те , як часто вони відвідують бібліотеку , якими питаннями цікавляться, хто їх
улюблені письменники, чи звертають вони увагу на книжкові виставки , тематичні
полиці при виборі книг, тощо.
Аналіз читацьких формулярів спонукає до більш відповідального та уважного
підходу в обслуговуванні користувачів. На підставі результатів аналізів я
планую індивідуальну роботу. Тим, хто виявляє особливий інтерес і
зацікавленість тією чи іншою темою, галуззю знань, пропоную інформаційне
обслуговування, для малопідготовлених читачів проводжу рекомендаційні бесіди по
книгах, консультації «Твої орієнтири у виборі книг», «Самостійна робота з
книгою», поради «Цінуй книгу як найбільшу святість».
Велику увагу приділяю також індивідуальній роботі зі здібними дітьми. В
процесі спілкування з ними я дізнаюся про світ їх захоплень , складаю інформаційні
списки літератури, інформую про надходження нових книг, надаю консультації біля
книжкових виставок, допомагаю підібрати необхідну літературу для написання
творчих робіт, рефератів, науково-дослідницьких робіт МАН; навчаю учнів
самостійно працювати з першоджерелами та додатковою літературою.
Немає коментарів:
Дописати коментар