вівторок, 10 грудня 2019 р.

Вікторина " За здоровий спосіб життя!"


Вікторина " За здоровий спосіб життя!"
Конкурс 1 - на кращого знавця прислів'їв про здоров'я.

1.     Здоров'я за гроші не купиш.
2.     Здоров'я побажаєш — щастя зустрінеш.
3.     Здоров'я — всьому голова.
4.     Бережи одяг, доки новий, а здоров'я — доки молодий.
5.     Здоровому все здорово.
6.     Праця — здоров'я, а лінь — хвороба.
7.     У здоровому тілі — здоровий дух.
8.     Здоров'я дорожче за багатство.
9.     Здоров 'я - найдорожчий скарб.
10.           Бережи плаття знову, а здоров 'я - змолоду.
11.           Нема здоров 'я — нема щастя.
12.           Хто здоровий, той ліків не потребує.
13.           Здоровому здається, що ніколи не захворіє.
14.           Здоровий хворого не розуміє.
15.           Тримай голову в холоді, а живіт у голоді - будеш здоровим.
16.           Було б здоров’я а все інше наживемо.
17.           Руйнувати здоров’я - значить обкрадати себе.
18.           Гроші загубив - нічого не загубив; час втратив - багато
19.           втратив, здоров’я загубив — все втратив.
20.           Здоров'я побажаєш— щастя зу­стрінеш
21.           . Здоров'я — всьому го­лова.
22.           Бережи одяг, доки новий, а здоров 'я — доки молодий.
23.           Здорово­му все здорово.
24.           Праця — здоров 'я, а лінь — хвороба.
25.           У здоровому тілі — здоровий дух.
26.           Здоров 'я до­рожче за багатство.

Конкурс 2
1.     Назвіть засоби та предмети догляду за  волоссям.   (шампунь,гребінець,щітка)
2.     Назвіть засоби та предмети догляду за шкірою тіла.(мило,гель для душу,мочалка,піна для ванни,рушник).
3.     Які продукти  найбільш спричиняють ураження емалі?(солодощі,насіння сояшника).
4.     Як забезпечити зуби необхідними поживними речовинами?(вживати сирі овочі та фрукти,сир).
5.     Розкажіть про негативний вплив алкоголю.
6.     Як шкодить підліткам нікотин?
7.     Яка температура тіла людини вважається нормальною? (36,6)
8.     Як називається медичний заклад,де лікують хворих? (Лікарня).
9.     Люди яких професій працюють у лікарні? (Лікарі,медсестри,кухарі).
10.                     Хто уколи робить нам,
Грип лікує і ангіну,
Ставить банки без упину?
Хто бажає всім добра?
Це ,звичайно… (Медсестра).
11.                     Які ви знаєте органи людини? (Мозок,легені,серце,шлунок).
12.                     Які продукти потрібно вживати, щоб бути здоровим?(фрукти,овочі,молоко)
13.                     Як вберегтися від  мікробів? (мити руки,провітрювати приміщення).
14.                     Що потрібно робити,щоб не захворіти?(треба правильно жити: дотримуватись правил гігієни,загартовуватися,займатися спортом,щодня робити зарядку,відвідувати спортивні секції. )
15.                     Назвіть корисну їжу для життя людини.
16.                     Назвіть некорисну їжу.


Конкурс 3-Вітамінна пауза. Загадки про овочі та фрукти.   
1.     Фрукт цей з дитинства дають дітворі . Корисне, доступне та дуже смачне, багате залізом та поживне.(Яблуко)
2.     Ця жовтогаряча пані в бархатистому жупані і солодка і пригожа. На компот й й варення гожа.(Абрикоса)
3.     Помаранчева і гарна ,у землі сиджу не марно: соковита,солоденька,вже я стала чималенька. Собою пригощу дитину. Хай корисну з'їсть… (Морквину)
4.     Під ногами  у саду стиглу ягідку знайду. Треба низько нахилитись,щоб зірвати…          (Полуницю)                                                                                                                                                                                                                                                    
5.     Без рук, без ніг, а вється ,як батіг. (Квасоля)
6.     Борщ із нього варить ненька,в нього шкурочка тоненька,солодкуватий він на смак,бурячковий…( Буряк)
7.      На порічку дуже схожа:
 Круглолиця і пригожа.
 Вітамінами багата,
 Чорношкіра і пузата.(Смородина)
8.      Лист різний із оксамита,
 Соком ягідка налита.
 А для хворої дитини
 Кращі ліки – чай з …. (Малини)
9.      У траві росту, у лісі.
У вінку зеленолистім,
У червоному намисті
Видивляється у воду
На свою хорошу вроду.  (Калина)
10.                       Я на сонце дуже схожа,
           Золотиста, ніжна, гожа.
           Я щоранку розцвітаю,
           Промінцями всіх вітаю.
           Відгадати вам не важко,
            Що за квітка я? (Ромашка)
11.                       Стоїть, коливається,Головою величається,
        А торкнеш — кусається. (Кропива)
     12.Хто голівоньку  свою,влітку покриває.
          І по двадцять хустин на голівці має (Капуста).
      13.Що то за голова,що лиш зуби й голова? ( Часник)
      14.Сидить Марушка в семи кожушках,
           Хто її роздягає- сльози проливає? (Цибуля).

Конкурс 4 -Загадки

 Всі ви знаєте вислів «Чистота - запорука здоров'я». Для того
що б ми могли успішно боротися з мікробами, нам потрібні помічники. Про них я загадаю загадки.

1. Вислизає як живе, але не випущу його я.
Білою піною піниться. Руки мити не лінується. /Мило/

2. Ліг в кишеню і чатує «реву», «плаксу» і «нечепуру».
Їм втре потоки сліз, не забудемо і про ніс. /Носовичок/

3. Волосистою головку в рот вона залазить спритно
І вважає зуби нам вранці і вечорами. /Зубна щітка/

1. Ходжу-броджу не по лісах, а по вусах і волоссю.
І зуби в мене довше, ніж у вовків і ведмедів. /Гребінець/

2. Ось який кумедний випадок: оселилася у ванній хмара.
Дощик ллється зі стелі мені на спину і боки.
До чого ж приємно це! Дощик теплий підігрітий.
На полу не видно калюж, всі хлопці люблять ........./душ/

3. Каже доріжка «два вишитих кінця»:
Помойся, ти, трошки, чорнило змий з обличчя.
Інакше ти мене забрудниш до півдня! /рушник/





Немає коментарів:

Дописати коментар