пʼятниця, 6 грудня 2019 р.

Гра « Казковими стежками »



          Результат пошуку зображень за запитом "казки" 
  Гра  « Казковими стежками »

В нашій школі знову свято
Чути музику і сміх.
На казковім святі нині
Ми вітаємо усіх.
                    Обіцяєм, що не буде
                    Ніхто нині сумувати,
                    Всіх ми кличем разом з нами
                    Участь в конкурсі узяти.
Визначати переможців
Буде в нас журі поважне,
Воно буде знаєм точно
Об’єктивне і уважне.
                             А якщо вже хтось програє,
                             Що ж, на те вона і гра є.
-Доброго дня, друзі
! Вітаю вас на гостинах у казки. Добра, мудра, чарiвна казка завжди була у пошанi. Її із задоволенням слухають i дiти, i дорослi. Казки бувають рiзнi: довгi i короткi, веселi, чарiвнi, написанi автором або складенi народом. Проте у всiх казок є одна спiльна риса — мудрiсть. Ми з вами, друзi, знаємо багато чудових українських народних казок. Отже сьогодні казка запросила нас на гостини, щоб дiзнатися, чи добре ми пам’ятаємо її.
У грі  братимуть участь дві команди. А оцінювати відповіді наших команд буде шановне журі у складі…….
Розпочинаємо гру!
1 конкурс «Розминка»
 Вам потрібно  по черзі відповісти  на запитання (за змістом  казок ).За кожну правильну відповідь команда отримає один бал.
1) Як звали півника в казці « Колосок»? ( Голосисте горлечко )
2) В чий будиночок забралася Коза-Дереза? ( Зайчика )
3) Кому з героїв у скрутну хвилину допомогло гусеня ?  ( Івасику-Телесику )
4) Чим пригощала Лисичка Журавля? (Молочною кашею)
5) Кого зробив дід із соломи? (Бичка)
6) Хто бігав наввипередки з їжаком? (Заєць )
7) Кого купив дід на базарі за три копи? ( Козу-Дерезу)
8) Який казковий герой народився з горошини? (Котигорошко)
9) Яка тварина прикинулася неживою серед дороги? (Лисичка)
10) Хто викрав Івасика-Телесика? (Змія )
11) Хто прогнав Козу-Дерезу із зайчикової хатки? ( Рак)
12) Як звати зеленого чоловічка з довгою бородою, який живе у пеньку? ( Ох)
13) Назвіть улюблене взуття діда з казки Коза-Дереза? (Червоні чоботи)
14) У якій казці битий небиту віз?  ( Лисичка-сестричка і Вовк-панібрат)
15) Кому в казці треба було відчинити, через поріг пересадити,
нагодувати і спати покласти?( Кобилячій голові)
16) Кого в казці «Рукавичка» називали іклан? (Кабана)
        17)Чиїм чоловіком став Пан Коцький? (Лисиці).
   18)Що несла через ліс у кошику Червона Шапочка? (Пиріжки.)
   19) Із чого був зроблений Колобок? (Із борошна.)
       20)Як звали пантеру, яка допомагала Мауглі? (Багіра.)
        21)Куди викликали лікаря Айболитя для лікування хворих тварин? (До                 Африки.)
 22) У якій казці вовкові довелося співати не своїм голосом? («Вовк і семеро козенят».)
       23)Чим полюбляв бавитися у вільний час Карлсон? (Булочками.)
      24)Хто народився з краплинок води? (Капітошка.)

2 конкурс - Музичний конкурс -  виконання  пісні –( 3 бали)  
3 конкурс «Загадки казкових героїв»
Уявіть, що відому вам казку розповідає один із казкових героїв. Вам потрібно назвати героя
казки, від імені якого ведеться розповідь та назву казки.
Казка 1
 - «Я вирішив просто подорожувати світом і не знав, що все так станеться. Я гадав, що всі так само добрі, як мої Дідусь та Бабуся. Але виявилося, що у цьому світі мешкають і злі, і жорстокі, і хитрі…» ( Колобок , «Колобок»)
Казка 2
-  «Оце так хвіст у цієї Мишки! Не зрівняти його ані з кулаком Дідуся, ні з кулаком Бабусі. Й треба ж було цій Мишці вибігти у найнеслушніший момент. Зараз би усі дивувалися з мене. Лежало б я на видноті… »
(Яйце , «Курочка-Ряба»)
Казка 3
-  «Мені приємно знаходитися на голівці цієї Дівчинки. Вона мені подобається. Завжди охайна. Мені подобається разом з нею подорожувати лісом, навідуватися до бабусі. Але є єдина вада: моя хазяйка занадто довірлива. Тому з нею трапляються різні негаразди…»
(Червона шапочка, «Червона Шапочка»)
Казка 4
«Відверто кажучи, неприємно, коли тебе взуває Кіт. Бо в нього кігті. Він іздряпав і розірвав усі мої устілки. Я, звичайно, розумію, що уся ця біганина заради хазяїна, але дуже вже боляче…» (Чоботи, «Кіт у чоботях»)
Казка 5-   «Безперечно, ми б не хотіли її підводити. Ми б могли відстати, вся ця історія закінчилася б там, на балу. Але ми не маємо права ні поспішати, ні відставати…» (Годинник, «Попелюшка»)
Казка 6
-  «Для мене дуже шкідливо стільки часу знаходитися у воді… Дякую цьому допитливому й неслухняному хлопчикові. Якби не він й не черепаха, скільки б це довелося мені лежати на дні?..» (Золотий ключик, «Пригоди Буратіно»)
Казка 7
-  «Я, звичайно ладна була виконати всі її побажання. Бо її чоловік врятував мені життя. Але, кінець кінцем, я зрозуміла: чим більше людині давати, тим більше вона хоче. Ось і доводиться таким людям залишатися у розбитого корита…» (Золота рибка, «Казка про рибака та рибку»)
Казка 8
-  «Ви гадаєте мені приємно жити з такою хазяйкою? Моя біда(а можливо й не біда) в тому, що я не можу брехати. Завжди їй всю правду розповідаю, за це мені й дістається: вона або кричить на мене, або кидає, або погрожує, що розіб'є. Але коли їй подобається, що я кажу, вона погладжує мою ручку і довго-довго дивиться у мене…» (Дзеркало, «Спляча красуня»)
4 конкурс «Впізнай з якої казки» .Звучить музика. До глядачів виходить Лисичка з кошиком та співає пісню з дитячої опери М.Лисенка «Коза-Дереза» - Я лисичка..я сестричка…
-Ой, куди це я потрапила?
-
  На  гру  до учнів нашої школи
-Мабуть, тут зібралися справжні знавці казок?
-Так. Наші діти добре знають казки.
-А можна мені провести один з конкурсів?
-Проводь.
-У моєму кошику різні предмети. Спробуйте відгадати з яких вони казок.
( 1 бал)
Глечик з вузькою шийкою «Лисичка та Журавель»
Борошно «Колобок»
Солома «Солом’яний бичок»
Яблуко «Казка про сплячу красуню»
Колосок «Колосок»
Пір’я «Кривенька качечка»
Ключик «Пригоди Буратіно»  
  Горох – «Принцеса на горошині», «Котигорошко»
Рукавичка «Рукавичка»
Яйце – «Курочка Ряба»
Ріпка – «Ріпка»
Фарба – «Фарбований лис»
Троянди « Снігова королева»
Шкаралупка горіха – Дюймовочка
5 конкурс «Телеграма від казкового героя»   На наше свято ми запросили багато казкових героїв, але, нажаль, не всі змогли приїхати і надіслали лише телеграми. Щоправда, на телеграмах немає підписів. Але наші гравці знають все про казки. І зараз розкажуть нам від кого ж телеграми. ( 1бал)
1) - Приїхати не зможу, бо тато не зробив мені човник та весельце. ( Івасик-Телесик)
2) - Дуже хотілося б потрапити до вас, але соромно своєї гидкої зовнішності.
          (Гидке каченя )
3) – Терміново викликали лікувати звірів у Африку. Не встигну повернутися.
         (Лікар Айболить )
4) – Дуже засмучена, мишка випадково розбила яєчко, прийти не зможу.
                      ( Курочка Ряба )
5) – Прибути до вас не можу. Мене викрала Лиска. ( Півник )
6) – Вигнав дід мене із хати, іншу я пішла шукати. ( Коза –Дереза )
7) – Моя риболовля закінчилася погано. Мене побили, а хвіст опинився в ополонці.
 ( Вовк-панібрат )
8) – Поспішаю до лісу. Мачуха наказала принести підсніжників. ( Падчерка )
9) Надсилаю телеграму і усіх вас благаю, знайдіть мій кришталевий черевичок. (Попелюшка).
10).Від дідуся втік, від бабусі втік, скоро буду у вас». (Колобок).
6 Конкурс  -  Що за герой?
Як погано звичку мати
Всім про все розповідати,
Те, що треба і не треба,
Як нема на те потреби?
Ось водного мужика
Була жіночка така:
Говорила без упину,
Всім розносила новини.
Тому він її провчив
І мовчати научив.
Що за казка підкажіть
І цю жіночку назвіть.
(Язиката Хвеська)
Жив –був пес і став старий вже,
От хазяїн його вигнав.
В лісі вовк його зустрів
І старого пожалів,
Ще й придумав, як зробити,
Щоб хазяїну вгодити.
Пес додому повернувся
І віддячить
Не забувся. що за казочка така?
Про собаку, про …(Сірка)
Буркотливий, важкуватий
          Ходить лісом дід косматий.
          Одягнувся в кожушину,
          Любить літом полювати
          А зимою в лігві спати.
           Як зачує він весну –
             Прокидається від сну. (Ведмідь).
Прийшла кума з довгим вінком.
На бесіду з нашим півником.
Схопила півня на обід.
Та й замела мітлою слід. (Лисиця).
Боялася сонечка, дощику раділа
Жила собі в діда й баби 
. Мов лілея біла.
Коли Весна  - красна прийшла
В ліс з дівчатами пішла
Через вогонь стрибала
і  хмаринкою  стала.  (Снігуронька)
Зажурився коток, взяв бандуру  й молоток
Та й пішов співати в Лиски  біля хати.
Для чого ж молотка він брав?
Як півника порятував?  (Котик  і півник)
Підробив він голосок, діткам  став співати.
Розгадали діти - Вовк, це не  наша мати.
  (Вовк і семеро козенят) На веселі іменини, він спустивсь  на павутині,
До красуні господині.
І почав її терзати, а вона давай кричати,
Просить друзів виручати,
Але друзі всі злякались і  сховались.
Тут ліхтарик заблищав, хтось  а ворога напав.
Павутиння розрубав, Полонянку врятував.
Хто світив  - ліхтарик. Хоробрий  - комарик.
А хто ж та крикуха?
(Муха – Цокотуха
)
В мене сірий кожушок,
Куций хвостик, довгі вуха
Я усіх - усіх боюся.(Заєць
)
А зараз наше шановне журі підіб’є підсумки нашого змагання і оголосить переможців.А я хочу звернути вашу увагу на цю невеличку виставку казок , ознайомитися з новими надходженнями до нашої бібліотеки.Оголошення і нагородження переможців.

Немає коментарів:

Дописати коментар