четвер, 5 грудня 2019 р.

Тиждень здоров’я


                                    

 Виховання культури здоров’я є одним із найважливіших напрямів роботи  нашої школи та шкільної бібліотеки. 

Тому під час проведення тижня "За здоровий спосіб життя"  було проведено багато різноманітних заходів: це і вікторини, і тренінги, і бесіди, і квести.


У бібліотеці ж було  оформлено книжкові виставки «Шкідливі звички- шлях у безодню» та « Здоров’я - це скарб! Цінуй його!».  Представлені видання допомагають зрозуміти, що здоров’я людини залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів медичних закладів, а перш за все – від дбайливого ставлення людини до свого здоров’я, вміння використовувати резервні сили свого організму та природні засоби.




Хочеться сказати нашим читачам : «Бережіть себе і своє здоров'я, радійте життю, набувайте хороших звичок, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і мудрими, впевнено крокуйте до «Країни Міцного Здоров'я» і пам'ятайте, що Ваше здоров'я - у Ваших руках!»

Немає коментарів:

Дописати коментар